9/20/2013

Batu karang dan batu hempedu cara mudah,berkesan dan semulajadi

Apa yang membentuk batu karang/ batu hempedu?
Bila saintis membuat kajian batu karang boleh terbentuk daripada kalsium,protein dan kolesterol

Bagaimana batu boleh terbentuk?
Apabila kita makan nasi dari beras yang murah,beras lusuh,beras rebus,beras yang di racun.Apa yang terkandung dalam beras ini hanyalah kalsium.Bila kita makan kalsium lah yang banyak dalam darah  kita.Bila di makan berhari-hari akan menyebabkan batu karang.  Kalsium perlukan mineral lain untuk di angkut menjadi gigi,otot,tulang dan sebagainya.

Apabila bila kita makan ayam,ikan,daging.Apa yang banyak terkandung dalam makanan ini  ialah protein.Bila kita makan berhari-hari tanpa makan sayur lama kelamaan protein banyak dalam darah tidak dapat di proses menjadi tenaga dan untuk pertumbuhan badan.lama kelamaan akan membentuk batu

Apabila kita selalu makan makanan laut atau makanan bergoreng tak kira di tumis atau nasi goreng,mee goreng,ayam goreng,goreng pisang dan sebagainya.Minyak masak akan menjadi banyak di dalam darah kita dan tak boleh di proses menjadi tenaga dan sebagainya.Lama kelamaan lemak kolesterol ini akan membentuk batu.

Jenis -jenis batu karang dan batu hempedu
 orang yang banyak makan beras murah,beras di racun ,makan ayam,lembu ikan akan mendapat batu jenis kalsium dan protein berwarna putih atau warna jernih
orang yang banyak makan bergoreng bertumis makanan laut akan mendapat batu yang berwarna coklat atau hitam

Inilah fakta sebenar yang kita sukar dapat  dari doktor.Sebab itu kalau di tanya dengan doktor mengatakan tidak tahu.Doktor hanya memberitahu batu karang terbentuk dari
1) Calcium oxalate – merupakan 80% batu karang yang terjadi hasil campuran dengan bahan kalsium dengan rupa bentuk bercabang dan tajam
2) Calcium phosphate-10% batu karang yang terjadi akibat jangkitan kuman dalam air kencing yang bersifat alkali
3) Asid urik
4) Cystin

faktor-faktor berikut bukanlah punca sebenar terjadinya batu karang atau batu hempedu
1) Ketidaksempurnaan dalam aliran saluran kencing
2) Tahap metabolisme seseorang lemah
3) Kegagalan buah pinggang
4) Kekurangan pengambilan air minuman
5) Nanah yang mengeras akibat jangkitan kuman semasa kecil
6) Jangkitan parasit atau cacing di dalam pundi kencing
 
 Rawatan cara hospital 1) Bergantung pada saiz,jenis dan kedudukan batu
2) Sinar laser jenis ‘extracorpareal shock wave lithotripsyn’ digunakan untuk memecahkan batu.
3) Kaedah endoskopi
4) Pembedahan


Menurut pandangan saya batu karang atau batu hempedu tidak boleh hancur dengan cara
1)Minum 1.5 liter air setiap hari terutama waktu malam
2)Cara merubah PH menjadi alkali dari air kencing sehingga boleh menghancurkan batu 

batu karang atau batu hempedu juga tidak boleh hilang atau hancur dengan cara berjumpa bomoh. Saya telah berjumpa dengan 2 orang yang mengidap batu karang telah berjumpa bomoh di melaka mengatakan batunya telah di keluarkan oleh bomoh tersebut dan penyakitnya telah sembuh.

saya  telah melihat dan meneliti bentuk batu yang di tunjukkan oleh dua orang tersebut.Saya dapati bentuk batu karangnya sama berwarna coklat. saiz ukuran batu yang dinyatakan oleh doktor tidak sama dengan saiz batu yang di keluarkan oleh bomoh tersebut. cuma saya belum membawa batu tersebut untuk ujian makmal apakah betul batu tersebut  berasal dari tubuh pesakit tersebut. Di harap ada saintis atau pakar yang boleh membuat kain makmal.

Ada beberapa orang pesakit yang sering berulang alik setiap 3 bulan sekali ke hospital selayang telah saya nasihatkan untuk mengamalkan minum jus carrot susu 2 gelas sehari, makan buah betik 1-2 potong sehari. minum susu tepung jenis full cream 1-2 gelas sehari. Setelah 6 bulan mengamalkan makanan yang saya cadangkan, apabila doktor membuat xray dan ct scan didapati batu telah hilang.

Ternyata pengambilan makanan yang betul boleh menghancurkan batu yang selama ini membuat orang ramai pening kepala,stress,banyak menghabiskan masa berjumpa doktor,banyak habis wang ringgit

oleh kerana orang ramai tidak mempunyai pengetahuan tentang apa punca terjadinya batu dalam badan menyebabkan ramai orang terpaksa mengambil ubat di hospital kerajaan selama bertahun tahun,terpaksa membuang masa menunggu berjam-jam lamanya untuk berjumpa dengan doktor yg hanya mengambil masa 10-15 sahaja,terpaksa di bedah.terpaksa berjumpa bomoh dan sebagainya .

ada juga yang sembuh tetapi 5 tahun kemudian batu tersebut ada semula di dalam badan.malah yang sangat menyedihkan pesakit ada yang muda seawal 25 tahun sudah mengidap batu kang.

ingin saya jelaskan sekali lagi punca batu karang batu hempu adalah berpunca dari makan tak seimbang terlalu banyak makan ikan,ayam,daging,makan beras murah,beras padi di racun dan makan makanan berlemak tanpa di seibangkan dengan makan buah dan sayur.

Jika ada sesiapa yang dah mencuba dan berjaya dengan kaedah ini sila beritahu di ruangan komen

45 ulasan:

  1. Sila izinkan kami memperkenalkan diri kami sebagai pakar menyingkir batu karang pundi hempedu. Kami, Agro pluz Biotech Sdn Bhd merupakan sebuah syarikat yang mengkaji produk bioteknologi kami tersendiri. Dengan pengalaman kami di industri makanan dan bioteknologi selama 20 tahun, kami telah mencipta produk buah-buahan semula jadi kami yang terdiri daripada Roselle, minyak zaitun dan bahan-bahan mineral.Produk kami yang berjenama DR GETOX khas digunakan untuk membubarkan batu hempedu dan membuang sisa-sisa makanan bertoksin di dalam badan. Kelebihan DR GETOX juga termasuk pengurangan berat badan setelah membuang sisa-sisa makanan bertoksin di dalam badan.Dalam masa 12 jam sahaja, batu karang pundi hempedu akan muncul di dalam mangkuk tandas selepas proses penyingkiran bahan-bahan buangan. Pesakit tidak perlu risau lagi pundi hempedu akan dibuang jika mereka terpaksa menjalani pembedahan di hospital.Produk kami telah lulus dan berjaya mendapat pengiktirafan
    antarabangsa. Antaranya termasuk sijil Halal, HACCP dan sijil-sijil bertaraf antarabangsa. Sila hubungi kami dengan emel agropluz@gmail.com / 016 977 5478 (Kelvin) untuk mendapatkan maklumat yang lebih lanjut.Sekian, terima kasih.

    BalasPadam
    Balasan
    1. bole cuba produk saya.buat kajian.email saya youdance86@yahoo.com

      Padam
    2. Cara mengeluarkan batu karang.....
      Mengeluarkan batu karang dalam buah pinggang (gallstone flush)dalam hempedu ,tanpa pembedahan Dengan APPLE PLE #apple hijau ,limau nipis ,minyak zaitun lobak putih diadok secara tradisional menjadi satu.Apple ple terbukti berkesan ke seluruh negara 100% berkesan ia bertindak balas memecahkan batu karang dlm ginjal pundi hempedu , dapat melegakan rasa sakit yg teramat sgt dlm masa yg singkat , menguatkan badan dan mengurangkan keletihan ,batu karang akan keluar melalui pundi kencing ,saluran najiz tanpa rasa skit ,dlm masa 3minggu anda akan dpt keberkesanannya
      Hanya dengan APPLE PLE
      Dapatkan apple ple skrg dengan harga berpatutan
      Pos / cod 24jam
      017-762 6850 rawatan tradisional

      Padam
  2. HARGA ISTIMEWA UNTUK SETIAP PEMBELIAN DR GETOX.

    Promosi hebat untuk pembelian DR GETOX kepada pesakit yang memerlukannya.

    Syarat: Buat tempahan dengan klik LIKE di Facebook fanpage kami DR GETOX ---> PM kami untuk tanya penerangan DR GETOX dan harga -> diskaun aka diberikan.

    Servis pengiriman COD akan diatur kepada pesakit yang duduk di sekitar Klang Valley. Servis kurier akan disediakan kepada pesakit batu hempedu yang duduk di luar bandar Kuala Lumpur dan Selangor.

    HUBUNGI kami hari ini.

    Win
    Agro pluz Biotech Sdn Bhd
    WhatsApp / Call 012 345 4977 (Win)

    BERITA BAIK UNTUK PESAKIT YANG TELAH/BELUM AMBIL DR GETOX.

    Kepada pesakit yang telah guna Dr Getox pasti dah rasa kesannya yang ternyata -)

    Pihak pengurusan Dr Getox dapati bahawa serangan batu hempedu berasal daripada lemak visceral yang terlalu banyak. Lemak visceral ini turut menakibatkan diabetes, kolesterol tinggi, sakit jantung, uric acid dan sebagainya.
    Kini, pihak kami dah bertambah dengan produk yang terbaru untuk menyingkirkan lemak visceral. Kepada mereka yang diserang batu hempedu, anda boleh ambil Dr Getox untuk membubarkan dan menyingkirkan batu. Selepas ambil Dr Getox, anda boleh ambil supplements kami untuk mengurangkan lemak visceral supaya batu hempedu tidak kembali lagi disebabkan lemak visceral lemak yang masih ada di dalam organ badan.

    Hubungi kami hari ini untuk sebarang pertanyaan mengenai Dr Getox dan supplements kami.

    BalasPadam
  3. Sila izinkan kami memperkenalkan diri kami sebagai pakar menyingkir batu karang pundi hempedu. Kami, Agro pluz Biotech Sdn Bhd merupakan sebuah syarikat yang mengkaji produk bioteknologi kami tersendiri. Dengan pengalaman kami di industri makanan dan bioteknologi selama 20 tahun, kami telah mencipta produk buah-buahan semula jadi kami yang terdiri daripada Roselle, minyak zaitun dan bahan-bahan mineral.

    Produk kami yang berjenama DR GETOX khas digunakan untuk membubarkan batu hempedu dan membuang sisa-sisa makanan bertoksin di dalam badan. Kelebihan DR GETOX juga termasuk pengurangan berat badan setelah membuang sisa-sisa makanan bertoksin di dalam badan.

    Dalam masa 12 jam sahaja, batu karang pundi hempedu akan muncul di dalam mangkuk tandas selepas proses penyingkiran bahan-bahan buangan. Pesakit tidak perlu risau lagi pundi hempedu akan dibuang jika mereka terpaksa menjalani pembedahan di hospital.

    Produk kami telah lulus dan berjaya mendapat pengiktirafan
    antarabangsa. Antaranya termasuk sijil Halal, HACCP dan sijil-sijil bertaraf antarabangsa. Sila hubungi 016 977 5478 (Kelvin) untuk mendapatkan maklumat yang lebih lanjut.


    Sekian, terima kasih.

    BalasPadam
  4. Layari FB fanpage kami DR GETOX dan dapatkan diskaun kalau tempahan dibuat di Facebook.

    Anda dikesan batu hempedu?
    Simptom seperi rasa senak, sendawa angin, sakit rusuk, gastrik dan rasa nak loya?

    Di atas merupakan simptom yang diadu oleh pesakit kami Dr Getox.

    Hubungilah (Win) hari ini di 012 345 4977 untuk dapatkan nasihat yang dijamin berjaya mengeluarkan batu hempedu dalam 12 jam.

    Layari FB fanpage kami DR GETOX dan dapatkan diskaun kalau tempahan dibuat di Facebook.

    * Servis COD akan disediakan! Servis kurier pun lengkap di syarikat kami.

    Sekian, terima kasih.


    Yang benar,
    Win
    Agropluz@gmail.com
    012 345 4977
    Wechat: taukechan


    Sekian, terima kasih.


    Yang benar,
    Win
    Agropluz@gmail.com
    012 345 4977
    Wechat: taukechan

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cara mengeluarkan batu karang.....
      Mengeluarkan batu karang dalam buah pinggang (gallstone flush)dalam hempedu ,tanpa pembedahan Dengan APPLE PLE #apple hijau ,limau nipis ,minyak zaitun lobak putih diadok secara tradisional menjadi satu.Apple ple terbukti berkesan ke seluruh negara 100% berkesan ia bertindak balas memecahkan batu karang dlm ginjal pundi hempedu , dapat melegakan rasa sakit yg teramat sgt dlm masa yg singkat , menguatkan badan dan mengurangkan keletihan ,batu karang akan keluar melalui pundi kencing ,saluran najiz tanpa rasa skit ,dlm masa 3minggu anda akan dpt keberkesanannya
      Hanya dengan APPLE PLE
      Dapatkan apple ple skrg dengan harga berpatutan
      Pos / cod 24jam
      017-762 6850 rawatan tradisional

      Padam
  5. Saya seorang pesakit batu karang, pada tahun 2011 saya telah menjalani pembedahan PCNL major surgery untuk membuang batu karang dlm buah pinggang kiri saya, syukur setelah selesai pembedahan menurut doktor batu saya telah hancur sebanyak 80% namun masih ada sisa-sisa yg tinggal,

    tetapi mungkin pemakanan saya tidak seimbang selama ini telah menyebabkan batu dlm pinggang saya membesar kembali,genap pada bulan oktober 2014, saya terasa kembali kebas2 sakit di pinggang kiri saya di bahagian depan, sama seperti sakit sebelum saya operate pada 2011 dahulunya.

    Saya sudah mula mengamalkan diet jus carrot 2x,betik 2xpotong, dan susu full cream 2x setiap hari sejak minggu lepas, dan alhamdulillah sakit pinggang kiri saya semakin berkurangan. saya akan cuba mengamalkan diet ini selama mana yang mungkin dan berharap batu dlm pinggang akan hancur secara perlahan lahan.

    Terima kasih kerana berkongsi cara pemakanan seimbang bagi penyakit batu karang.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
  6. 2 tahun lepas saya ada terkena batu karang dalam buah pinggang. Dengan meminum 2-3 X air rebusan pokok bayam hutan, keesokan harinya Alhamdulillah dah hilang. Begitu jua awal tahun ni member terkena penyakit yg sama. Alhamdulillah sembuh keesokan harinya. Disebabkan pokok ni berkhasiat, saya ada menjualnya walaupun isnya terhad. Hubungi saya arahimmuda@gmail.com

    BalasPadam
    Balasan
    1. Boleh send no..tel kt sya..0122593849..sya ada batu hempedu..nk beli klu tuan ada jual bayam hutan..tu..wasap /sms no atas..harap sngt..

      Padam
  7. assalamualaikum. bagaimana cara untuk menghilangkan penyakit batu karang. ?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cik boleh layar FB fanpage kami di DR GETOX 012 345 4977.

      Padam
  8. DR GETOX PAKEJ BARU!!! SAKSIKAN TESTIMONI KAMI DI FACEBOOK FANPAGE DR GETOX HARI INI!

    WhatsApp/ Huungi 012 345 4977 dan dapatkan penerangan dalam Bahasa Melayu dalam 5 minit.

    Anda dikesan batu hempedu?
    Simptom seperi rasa senak, sendawa angin, sakit rusuk, gastrik dan rasa nak loya?

    Di atas merupakan simptom yang diadu oleh pesakit kami Dr Getox.

    Hubungilah (Win) hari ini di 012 345 4977 untuk dapatkan nasihat yang dijamin berjaya mengeluarkan batu hempedu dalam 12 jam.

    Layari FB fanpage kami DR GETOX dan dapatkan diskaun kalau tempahan dibuat di Facebook.

    * Servis COD akan disediakan! Servis kurier pun lengkap di syarikat kami.

    Sekian, terima kasih.


    Yang benar,
    Win
    Agropluz@gmail.com
    012 345 4977

    BalasPadam
  9. Dr Getox Offical Website

    Please order ONLY from website: www.drgetox.com. Mr Chan Mar Win is no more our authorized dealer for Dr Getox.

    Our exclusive product, Dr Getox is made of natural fruits and ingredients, namely Roselle juice, extra virgin olive oil and minerals.

    (A) Rosecalam Juice
    Roselle seed extracts contain strongantioxidant properties that could effectively reduce cholesterol level. Withthat in mind, Rosecalam juice acts as a solvent in the bile to dissolvecholesterol that is possibly harden into gallstones.

    (B) Extra VirginOlive Oil
    The olive oil stimulates the gallbladder and bile to contract powerfully, that could expel solid particles.

    (C) Bio-active Minerals
    The bio-active minerals act as adetoxifying agent for cleansing. It increases water in intestines and helpflushing toxins to eliminate harmful substances.

    Certifications
    We take our brand and product seriously by applying for international certificates. Our international certificates consist of HACCP, HALAL Malaysia, International Quality Assurance,Organik Malaysia, Biological Farmers of Australia and Organic Farming.

    We believe there is a better way of treating the gallstones than removing the precious gallbladderof human. With that in mind, Dr Getox could effectively remove the gallstones without any operation within 12 hours.

    Want to know more about Dr Getox, drop us an email or contact us at the contact details below:-

    Agro pluZ Biotech Sdn Bhd
    Email: info@drgetox.com
    Website: www.drgetox.com

    BalasPadam
  10. DR GETOX yang telah berjaya dapatkan sijil HALAL dan HACCP kini dikenali sebagai DR JETOX.
    DR JETOX yang khas untuk pesakit beragama Islam kini dikenali DR JETOX.
    DR JETOX yang khas untuk pesakit beragama Islam kini dikenali DR JETOX.
    DR JETOX yang khas untuk pesakit beragama Islam kini dikenali DR JETOX.
    DR JETOX yang khas untuk pesakit beragama Islam kini dikenali DR JETOX.
    DR JETOX yang khas untuk pesakit beragama Islam kini dikenali DR JETOX.
    PROMOSI BULAN MEI – KURIER PERCUMA !!! LIKE FB FANPAGE KAMI DI DR JETOX
    Penghantar ke luar negeri? Sila rujuk kepada pengedar kami di berikut.
    Kelantan – Abang Nis (WhatsApp 012 680 5989 or WhatsApp 017 682 6005)
    Kedah – Abang Nis (WhatsApp 012 680 5989 or WhatsApp 017 682 6005)
    Terengganu - Abang Nis (WhatsApp 012 680 5989 or WhatsApp 017 682 6005)
    Pahang - Abang Nis (WhatsApp 012 680 5989 or WhatsApp 017 682 6005)
    Perlis - Abang Nis (WhatsApp 012 680 5989 or WhatsApp 017 682 6005)
    Kuala Lumpur – Ramon (WhatsApp 010 982 9005)
    Wilayah Persekutuan - Ramon (WhatsApp 010 982 9005)
    Selangor – Ramon (WhatsApp 010 982 9005)
    Melaka – Ramon (WhatsApp 010 982 9005)
    Negeri Sembilan – Ramon (WhatsApp 010 982 9005)
    Pulau Pinang – Ramon (WhatsApp 010 982 9005)
    Johor Bahru – Ramon (WhatsApp 010 982 9005)
    Perak - Ramon (WhatsApp 010 982 9005)
    Sabah & Sarawak – Win (WhatsApp 012 345 4977)

    BalasPadam
  11. Announcement by Agro Pluz Biotech Sdn Bhd : Dr.Getox detoxification product already in the market over the past 10 years and lately there is an imitation product newly developed under the brand name of Dr jetox actively promoting in the local market. Hence, we reserved the right to proceed with legal action without any further notice.

    Pengumuman oleh Agro Pluz Biotech Sdn Bhd: produk detoksifikasi Dr.Getox berada di pasaran sejak 10 tahun yang lalu dan kini terdapat produk tiruan yang baru dibangunkan di bawah jenama Dr jetox aktif mempromosikan di pasaran tempatan. Oleh itu, kami berhak untuk mengambil tindakan undang-undang tanpa sebarang notis.

    WWW,DRGETOX,COM

    BalasPadam
  12. Salam Sejahtera,

    Kami merupakan pakar menyingkir batu karang pundi hempedu di Malaysia.

    Dengan pengalaman kami di industri makanan dan bioteknologi yang lama, kami telah mencipta produk buah-buahan semula jadi kami yang tersendiri untuk membubarkan batu dalam masa 12 jam. DR JETOX khas digunakan untuk membubarkan batu hempedu dan membuang sisa-sisa makanan bertoksin di dalam badan. Kelebihan DR JETOX juga termasuk pengurangan berat badan setelah membuang sisa-sisa makanan bertoksin di dalam badan. Dalam masa 12 jam sahaja, batu karang pundi hempedu akan muncul di dalam mangkuk tandas selepas proses penyingkiran bahan-bahan buangan. Pesakit tidak perlu risau lagi pundi hempedu akan dibuang jika mereka terpaksa menjalani pembedahan di hospital.Produk kami telah lulus dan berjaya mendapat pengiktirafan antarabangsa. Antaranya termasuk sijil Halal, HACCP dan sijil-sijil bertaraf antarabangsa.

    Kelebihan produk kami:-

    Dalam 12 Jam Sahaja
    Kaedah-kaedah yang lain di pasaran mengambil masa yang panjang (24jam atau 7 hari) untuk membubarkan batu hempedu. Produk kami yang merangkumi resipi yang berantioksida tinggi dapat menunjukkan keberkesannya dalam 12 jam sahaja. Dalam masa 12 jam sahaja, batu hempedu akan muncul di dalam mangkuk tandas selepas proses penyingkiran bahan-buahan buangan.

    Menyingkir Sisa-sisa Makanan Bertoksin
    Disebabkan campuran Rosecalam Juice dan Bio-Active Mineral, produk kami mampu membubarkan sisa-sisa makanan yang lama antaranya termasuk sisa-sisa bertoksin yang terkandung dalam badan. Bio-Active Mineral berfungsi memperbanyakan air dalam usus malah mempercepatkan penyingkiran sisa-sisa makanan bertoksin.

    Mengurangkan Berat Badan
    Seperti yang dinyatakan di atas, produk kami dapat menyingkirkan sisa-sisa makan bertoksin dan najis terlonggok. Selepas sisa-sisa baki disingkirkan, berat badan pelanggan kami dibuktikan turun serta-merta.
    ------------------------------------------------------------------------------------------------
    Untuk memastikan pelanggan sah diserang batu hempedu, dibawah merupakan tanda-tanda kebentukan batu hempedu.
    *Rasa senak yang kronik
    *Rasa mual, angin kembung perut dan sakit abdomen
    *Loya dan muntah
    *Kesakitan di bahagian tengah dan kanan atas abdomen
    *Sakit perut pada bahagian sebelah kanan atas yang seperti gastrik
    *Sakit perut yang memulas hingga melarat ke tulang belikat
    Kesimpulan
    Untuk pengetahuan anda, kami bertujuan untuk menyelamat pesakit batu hempedu dengan produk kami yang bersumber buah-buahan alam semula jadi. Kami tegaskan bahawa tidak perlunya untuk membuang pundi hempedu yang merupakan organ manusia yang penting maka merupakan kurniaan Tuhan kepada kami.
    Dr Jetox telah lama dikenali ramai maka testimony-testimoni boleh didapatkan di laman Facebook.
    Facebook Fanpage : DR JETOX
    Sekiranya anda mempunyai apa-apa pertanyaan, sila hubungi kami bila-bila masa sahaja.
    Sekian, terima kasih.

    Ramon (Pengurus)

    The Club, Bukit Utama,
    1 Club Drive, Bukit Utama,
    Bandar Utama, 47800,
    Petaling Jaya, Selangor.
    GPS Coordinates: 3.151714,101.602716

    No. Talian:
    0109829005 (Ramon)

    Penghantar ke luar negeri? Sila rujuk kepada pengedar kami di berikut.
    Kelantan – Abang Nis (WhatsApp 012 680 5989 or WhatsApp 017 682 6005)
    Kedah – Abang Nis (WhatsApp 012 680 5989 or WhatsApp 017 682 6005)
    Terengganu - Abang Nis (WhatsApp 012 680 5989 or WhatsApp 017 682 6005)
    Pahang - Abang Nis (WhatsApp 012 680 5989 or WhatsApp 017 682 6005)
    Perlis - Abang Nis (WhatsApp 012 680 5989 or WhatsApp 017 682 6005)
    Kuala Lumpur – Ramon (WhatsApp 010 982 9005)
    Wilayah Persekutuan - Ramon (WhatsApp 010 982 9005)
    Selangor – Ramon (WhatsApp 010 982 9005)
    Melaka – Ramon (WhatsApp 010 982 9005)
    Negeri Sembilan – Ramon (WhatsApp 010 982 9005)
    Pulau Pinang – Ramon (WhatsApp 010 982 9005)
    Johor Bahru – Ramon (WhatsApp 010 982 9005)
    Perak - Ramon (WhatsApp 010 982 9005)
    Sabah & Sarawak – Ramon (WhatsApp 010 982 9005)

    BalasPadam
  13. Pengumuman oleh Agro Pluz Biotech Sdn Bhd: produk detoksifikasi Dr.Getox berada di pasaran sejak 10 tahun yang lalu dan kini terdapat produk tiruan yang baru dibangunkan di bawah jenama Dr jetox aktif mempromosikan di pasaran tempatan. Oleh itu, kami berhak untuk mengambil tindakan undang-undang tanpa sebarang notis.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sekali lagi kami membuat pengumumaan bahawa pihak Dr Jetox berasa kecewa akan aksi sesetengah pihak yang sekali-sekali membuat hebohan yang langgar undang-undang negara Malaysia.

      Kami dapati bahawa seorang orang asing berasal dari negara Turkey dengan namanya Talha Onal yang kini duduk di negara Malaysia telah langgar undang- undang negara Malaysia. Pihak kami berhak mengambil tindakan terhadap warga asing ini di bawah Defamation Act 1957 dan Section 499 to Section 502 of the Penal Code sekiranya kami terima sebarang penghebohan daripada warga asing ini tanpa bukti yang kukuh.

      Kami minta kenal-pasti orang awam Malaysia dengan membandingkan populasi jenama Dr Jetox yang di Facebook Dr Jetox.

      Harap maklum.

      Padam
  14. Pengumuman oleh Agro Pluz Biotech Sdn Bhd: produk detoksifikasi Dr.Getox berada di pasaran sejak 10 tahun yang lalu dan kini terdapat produk tiruan yang baru dibangunkan di bawah jenama Dr jetox aktif mempromosikan di pasaran tempatan. Oleh itu, kami berhak untuk mengambil tindakan undang-undang tanpa sebarang notis.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sekali lagi kami membuat pengumumaan bahawa pihak Dr Jetox berasa kecewa akan aksi sesetengah pihak yang sekali-sekali membuat hebohan yang langgar undang-undang negara Malaysia.

      Kami dapati bahawa seorang orang asing berasal dari negara Turkey dengan namanya Talha Onal yang kini duduk di negara Malaysia telah langgar undang- undang negara Malaysia. Pihak kami berhak mengambil tindakan terhadap warga asing ini di bawah Defamation Act 1957 dan Section 499 to Section 502 of the Penal Code sekiranya kami terima sebarang penghebohan daripada warga asing ini tanpa bukti yang kukuh.

      Kami minta kenal-pasti orang awam Malaysia dengan membandingkan populasi jenama Dr Jetox yang di Facebook Dr Jetox.

      Harap maklum.

      Padam
  15. Balasan
    1. Sekali lagi kami membuat pengumumaan bahawa pihak Dr Jetox berasa kecewa akan aksi sesetengah pihak yang sekali-sekali membuat hebohan yang langgar undang-undang negara Malaysia.

      Kami dapati bahawa seorang orang asing berasal dari negara Turkey dengan namanya Talha Onal yang kini duduk di negara Malaysia telah langgar undang- undang negara Malaysia. Pihak kami berhak mengambil tindakan terhadap warga asing ini di bawah Defamation Act 1957 dan Section 499 to Section 502 of the Penal Code sekiranya kami terima sebarang penghebohan daripada warga asing ini tanpa bukti yang kukuh.

      Kami minta kenal-pasti orang awam Malaysia dengan membandingkan populasi jenama Dr Jetox yang di Facebook Dr Jetox.

      Harap maklum.

      Padam
  16. Chan Mar Win bekas wakil jualan Dr.Getox kerana tidak jujur dia telah dibuang oleh pengurusan syarikat itu sejak Julai 2014. Akhir-akhir ini kami mendapati Chan Mar Win menjual produk yang sama di pasaran di bawah jenama yang sama iaitu Dr Getox (TM) tanpa kebenaran menggunakan Agro Pluz Biotech Sdn Bhd untuk mempromosikan produk tiruan melalui Facebook di pasaran tempatan ... dengan satu lagi jenama baru iaitu Dr Jetox

    BalasPadam
  17. Salam Sejahtera,

    Kami merupakan pakar menyingkir batu karang pundi hempedu di Malaysia.

    Dengan pengalaman kami di industri makanan dan bioteknologi yang lama, kami telah mencipta produk buah-buahan semula jadi kami yang tersendiri untuk membubarkan batu dalam masa 12 jam. DR JETOX khas digunakan untuk membubarkan batu hempedu dan membuang sisa-sisa makanan bertoksin di dalam badan. Kelebihan DR JETOX juga termasuk pengurangan berat badan setelah membuang sisa-sisa makanan bertoksin di dalam badan. Dalam masa 12 jam sahaja, batu karang pundi hempedu akan muncul di dalam mangkuk tandas selepas proses penyingkiran bahan-bahan buangan. Pesakit tidak perlu risau lagi pundi hempedu akan dibuang jika mereka terpaksa menjalani pembedahan di hospital.Produk kami telah lulus dan berjaya mendapat pengiktirafan antarabangsa. Antaranya termasuk sijil Halal, HACCP dan sijil-sijil bertaraf antarabangsa.

    Kelebihan produk kami:-

    Dalam 12 Jam Sahaja
    Kaedah-kaedah yang lain di pasaran mengambil masa yang panjang (24jam atau 7 hari) untuk membubarkan batu hempedu. Produk kami yang merangkumi resipi yang berantioksida tinggi dapat menunjukkan keberkesannya dalam 12 jam sahaja. Dalam masa 12 jam sahaja, batu hempedu akan muncul di dalam mangkuk tandas selepas proses penyingkiran bahan-buahan buangan.

    Menyingkir Sisa-sisa Makanan Bertoksin
    Disebabkan campuran Rosecalam Juice dan Bio-Active Mineral, produk kami mampu membubarkan sisa-sisa makanan yang lama antaranya termasuk sisa-sisa bertoksin yang terkandung dalam badan. Bio-Active Mineral berfungsi memperbanyakan air dalam usus malah mempercepatkan penyingkiran sisa-sisa makanan bertoksin.

    Mengurangkan Berat Badan
    Seperti yang dinyatakan di atas, produk kami dapat menyingkirkan sisa-sisa makan bertoksin dan najis terlonggok. Selepas sisa-sisa baki disingkirkan, berat badan pelanggan kami dibuktikan turun serta-merta.
    ------------------------------------------------------------------------------------------------
    Untuk memastikan pelanggan sah diserang batu hempedu, dibawah merupakan tanda-tanda kebentukan batu hempedu.
    *Rasa senak yang kronik
    *Rasa mual, angin kembung perut dan sakit abdomen
    *Loya dan muntah
    *Kesakitan di bahagian tengah dan kanan atas abdomen
    *Sakit perut pada bahagian sebelah kanan atas yang seperti gastrik
    *Sakit perut yang memulas hingga melarat ke tulang belikat
    Kesimpulan
    Untuk pengetahuan anda, kami bertujuan untuk menyelamat pesakit batu hempedu dengan produk kami yang bersumber buah-buahan alam semula jadi. Kami tegaskan bahawa tidak perlunya untuk membuang pundi hempedu yang merupakan organ manusia yang penting maka merupakan kurniaan Tuhan kepada kami.
    Dr Jetox telah lama dikenali ramai maka testimony-testimoni boleh didapatkan di laman Facebook.
    Facebook Fanpage : DR JETOX
    Sekiranya anda mempunyai apa-apa pertanyaan, sila hubungi kami bila-bila masa sahaja.
    Sekian, terima kasih.

    Ramon (Pengurus)

    The Club, Bukit Utama,
    1 Club Drive, Bukit Utama,
    Bandar Utama, 47800,
    Petaling Jaya, Selangor.
    GPS Coordinates: 3.151714,101.602716

    No. Talian:
    0109829005 (Ramon)

    Penghantar ke luar negeri? Sila rujuk kepada pengedar kami di berikut.
    Kelantan – Abang Nis (WhatsApp 012 680 5989 or WhatsApp 017 682 6005)
    Kedah – Abang Nis (WhatsApp 012 680 5989 or WhatsApp 017 682 6005)
    Terengganu - Abang Nis (WhatsApp 012 680 5989 or WhatsApp 017 682 6005)
    Pahang - Abang Nis (WhatsApp 012 680 5989 or WhatsApp 017 682 6005)
    Perlis - Abang Nis (WhatsApp 012 680 5989 or WhatsApp 017 682 6005)
    Kuala Lumpur – Ramon (WhatsApp 010 982 9005)
    Wilayah Persekutuan - Ramon (WhatsApp 010 982 9005)
    Selangor – Ramon (WhatsApp 010 982 9005)
    Melaka – Ramon (WhatsApp 010 982 9005)
    Negeri Sembilan – Ramon (WhatsApp 010 982 9005)
    Pulau Pinang – Ramon (WhatsApp 010 982 9005)
    Johor Bahru – Ramon (WhatsApp 010 982 9005)
    Perak - Ramon (WhatsApp 010 982 9005)
    Sabah & Sarawak – Ramon (WhatsApp 010 982 9005)

    BalasPadam
  18. Kami dari Dr Jetox ingin mengucapkan Selamat Menjalankan Ibadah Puasa kepadamu.
    Indah malam kerana bintang
    Indah taman kerana bunga
    Indah cinta kerana kasih sayang
    Indah hidup kerana silaturahim
    Oleh itu mari indahkan bulan Ramadhan dengan ibadahNYA.

    BalasPadam
  19. Dulu saya pernah terkena batu karang DLM buah pinggang. Saya hanya minum air rebusan bayam hutan. Dengan izin keesokan harinya semua sudah kembali sedia kala

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mohon hantar gambar bayam hutan 01120861225

      Padam
  20. Dulu saya pernah terkena batu karang DLM buah pinggang. Saya hanya minum air rebusan bayam hutan. Dengan izin keesokan harinya semua sudah kembali sedia kala

    BalasPadam
  21. Salam Sejahtera,
    Kami merupakan pakar menyingkir batu karang pundi hempedu di Malaysia.
    Dengan pengalaman kami di industri makanan dan bioteknologi yang lama, kami telah mencipta produk buah-buahan semula jadi kami yang tersendiri untuk membubarkan batu dalam masa 12 jam. DR JETOX khas digunakan untuk membubarkan batu hempedu dan membuang sisa-sisa makanan bertoksin di dalam badan. Kelebihan DR JETOX juga termasuk pengurangan berat badan setelah membuang sisa-sisa makanan bertoksin di dalam badan. Dalam masa 12 jam sahaja, batu karang pundi hempedu akan muncul di dalam mangkuk tandas selepas proses penyingkiran bahan-bahan buangan. Pesakit tidak perlu risau lagi pundi hempedu akan dibuang jika mereka terpaksa menjalani pembedahan di hospital.Produk kami telah lulus dan berjaya mendapat pengiktirafan antarabangsa. Antaranya termasuk sijil Halal, HACCP dan sijil-sijil bertaraf antarabangsa.
    Kelebihan produk kami:-

    Dalam 12 Jam Sahaja
    Kaedah-kaedah yang lain di pasaran mengambil masa yang panjang (24jam atau 7 hari) untuk membubarkan batu hempedu. Produk kami yang merangkumi resipi yang berantioksida tinggi dapat menunjukkan keberkesannya dalam 12 jam sahaja. Dalam masa 12 jam sahaja, batu hempedu akan muncul di dalam mangkuk tandas selepas proses penyingkiran bahan-buahan buangan.

    Menyingkir Sisa-sisa Makanan Bertoksin
    Disebabkan campuran Rosecalam Juice dan Bio-Active Mineral, produk kami mampu membubarkan sisa-sisa makanan yang lama antaranya termasuk sisa-sisa bertoksin yang terkandung dalam badan. Bio-Active Mineral berfungsi memperbanyakan air dalam usus malah mempercepatkan penyingkiran sisa-sisa makanan bertoksin.

    Mengurangkan Berat Badan
    Seperti yang dinyatakan di atas, produk kami dapat menyingkirkan sisa-sisa makan bertoksin dan najis terlonggok. Selepas sisa-sisa baki disingkirkan, berat badan pelanggan kami dibuktikan turun serta-merta.
    ——————————————————————————————————————————

    Untuk memastikan pelanggan sah diserang batu hempedu, dibawah merupakan tanda-tanda kebentukan batu hempedu.
    *Rasa senak yang kronik
    *Rasa mual, angin kembung perut dan sakit abdomen
    *Loya dan muntah
    *Kesakitan di bahagian tengah dan kanan atas abdomen
    *Sakit perut pada bahagian sebelah kanan atas yang seperti gastrik
    *Sakit perut yang memulas hingga melarat ke tulang belikat
    Kesimpulan
    Untuk pengetahuan anda, kami bertujuan untuk menyelamat pesakit batu hempedu dengan produk kami yang bersumber buah-buahan alam semula jadi. Kami tegaskan bahawa tidak perlunya untuk membuang pundi hempedu yang merupakan organ manusia yang penting maka merupakan kurniaan Tuhan kepada kami.
    Dr Jetox telah lama dikenali ramai maka testimony-testimoni boleh didapatkan di laman Facebook.
    Facebook Fanpage : DR JETOX
    Sekiranya anda mempunyai apa-apa pertanyaan, sila hubungi kami bila-bila masa sahaja.
    Sekian, terima kasih.

    Ramon (Pengurus)

    The Club, Bukit Utama,
    1 Club Drive, Bukit Utama,
    Bandar Utama, 47800,
    Petaling Jaya, Selangor.
    GPS Coordinates: 3.151714,101.602716

    No. Talian:
    0109829005 (Ramon)
    Penghantar ke luar negeri? Sila rujuk kepada pengedar kami di berikut.
    Kelantan – Abang Nis (WhatsApp 012 680 5989 or WhatsApp 017 682 6005)
    Kedah – Abang Nis (WhatsApp 012 680 5989 or WhatsApp 017 682 6005)
    Terengganu – Abang Nis (WhatsApp 012 680 5989 or WhatsApp 017 682 6005)
    Pahang – Abang Nis (WhatsApp 012 680 5989 or WhatsApp 017 682 6005)
    Perlis – Abang Nis (WhatsApp 012 680 5989 or WhatsApp 017 682 6005)
    Kuala Lumpur – Ramon (WhatsApp 010 982 9005)
    Wilayah Persekutuan – Ramon (WhatsApp 010 982 9005)
    Selangor – Ramon (WhatsApp 010 982 9005)
    Melaka – Ramon (WhatsApp 010 982 9005)
    Negeri Sembilan – Ramon (WhatsApp 010 982 9005)
    Pulau Pinang – Ramon (WhatsApp 010 982 9005)
    Johor Bahru – Ramon (WhatsApp 010 982 9005)
    Perak – Ramon (WhatsApp 010 982 9005)
    Sabah & Sarawak – Ramon (WhatsApp 010 982 9005)

    BalasPadam
  22. Salam Sejahtera,
    Kami merupakan pakar menyingkir batu karang pundi hempedu di Malaysia.
    Dengan pengalaman kami di industri makanan dan bioteknologi yang lama, kami telah mencipta produk buah-buahan semula jadi kami yang tersendiri untuk membubarkan batu dalam masa 12 jam. DR JETOX khas digunakan untuk membubarkan batu hempedu dan membuang sisa-sisa makanan bertoksin di dalam badan. Kelebihan DR JETOX juga termasuk pengurangan berat badan setelah membuang sisa-sisa makanan bertoksin di dalam badan. Dalam masa 12 jam sahaja, batu karang pundi hempedu akan muncul di dalam mangkuk tandas selepas proses penyingkiran bahan-bahan buangan. Pesakit tidak perlu risau lagi pundi hempedu akan dibuang jika mereka terpaksa menjalani pembedahan di hospital.Produk kami telah lulus dan berjaya mendapat pengiktirafan antarabangsa. Antaranya termasuk sijil Halal, HACCP dan sijil-sijil bertaraf antarabangsa.
    Kelebihan produk kami:-

    Dalam 12 Jam Sahaja
    Kaedah-kaedah yang lain di pasaran mengambil masa yang panjang (24jam atau 7 hari) untuk membubarkan batu hempedu. Produk kami yang merangkumi resipi yang berantioksida tinggi dapat menunjukkan keberkesannya dalam 12 jam sahaja. Dalam masa 12 jam sahaja, batu hempedu akan muncul di dalam mangkuk tandas selepas proses penyingkiran bahan-buahan buangan.

    Menyingkir Sisa-sisa Makanan Bertoksin
    Disebabkan campuran Rosecalam Juice dan Bio-Active Mineral, produk kami mampu membubarkan sisa-sisa makanan yang lama antaranya termasuk sisa-sisa bertoksin yang terkandung dalam badan. Bio-Active Mineral berfungsi memperbanyakan air dalam usus malah mempercepatkan penyingkiran sisa-sisa makanan bertoksin.

    Mengurangkan Berat Badan
    Seperti yang dinyatakan di atas, produk kami dapat menyingkirkan sisa-sisa makan bertoksin dan najis terlonggok. Selepas sisa-sisa baki disingkirkan, berat badan pelanggan kami dibuktikan turun serta-merta.
    ——————————————————————————————————————————

    Untuk memastikan pelanggan sah diserang batu hempedu, dibawah merupakan tanda-tanda kebentukan batu hempedu.
    *Rasa senak yang kronik
    *Rasa mual, angin kembung perut dan sakit abdomen
    *Loya dan muntah
    *Kesakitan di bahagian tengah dan kanan atas abdomen
    *Sakit perut pada bahagian sebelah kanan atas yang seperti gastrik
    *Sakit perut yang memulas hingga melarat ke tulang belikat
    Kesimpulan
    Untuk pengetahuan anda, kami bertujuan untuk menyelamat pesakit batu hempedu dengan produk kami yang bersumber buah-buahan alam semula jadi. Kami tegaskan bahawa tidak perlunya untuk membuang pundi hempedu yang merupakan organ manusia yang penting maka merupakan kurniaan Tuhan kepada kami.
    Dr Jetox telah lama dikenali ramai maka testimony-testimoni boleh didapatkan di laman Facebook.
    Facebook Fanpage : DR JETOX
    Sekiranya anda mempunyai apa-apa pertanyaan, sila hubungi kami bila-bila masa sahaja.
    Sekian, terima kasih.

    Ramon (Pengurus)

    The Club, Bukit Utama,
    1 Club Drive, Bukit Utama,
    Bandar Utama, 47800,
    Petaling Jaya, Selangor.
    GPS Coordinates: 3.151714,101.602716

    No. Talian:
    0109829005 (Ramon)
    Penghantar ke luar negeri? Sila rujuk kepada pengedar kami di berikut.
    Kelantan – Abang Nis (WhatsApp 012 680 5989 or WhatsApp 017 682 6005)
    Kedah – Abang Nis (WhatsApp 012 680 5989 or WhatsApp 017 682 6005)
    Terengganu – Abang Nis (WhatsApp 012 680 5989 or WhatsApp 017 682 6005)
    Pahang – Abang Nis (WhatsApp 012 680 5989 or WhatsApp 017 682 6005)
    Perlis – Abang Nis (WhatsApp 012 680 5989 or WhatsApp 017 682 6005)
    Kuala Lumpur – Ramon (WhatsApp 010 982 9005)
    Wilayah Persekutuan – Ramon (WhatsApp 010 982 9005)
    Selangor – Ramon (WhatsApp 010 982 9005)
    Melaka – Ramon (WhatsApp 010 982 9005)
    Negeri Sembilan – Ramon (WhatsApp 010 982 9005)
    Pulau Pinang – Ramon (WhatsApp 010 982 9005)
    Johor Bahru – Ramon (WhatsApp 010 982 9005)
    Perak – Ramon (WhatsApp 010 982 9005)
    Sabah & Sarawak – Ramon (WhatsApp 010 982 9005)

    BalasPadam
  23. Memang sengsara kalau kena Batu Karang..... Gout dan Arthritis pun saling berkait dengan Batu Karang

    BalasPadam
  24. as salam semua terima kasih kerana berkongsi ilmu dlm blog, saya juga pernah mengalami batu karang dlm buah pinggang ternyata pemakanan kita seharian adalah penyumbang penyakit dan masalah lain.

    setelah saya mencuba produk aloevera berry daripada Forever Living sekarang batu telah hancur dan keluar secara perkumuhan normal. ujian xray menunjikan juga batu tersebut telah hancur. sangat berpuas hati dgn produk tersebut ahlamdulillah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Assalamualaikum tuan kamal,

      Saya nak bertanyakan produk ingin klu saya nak beli. Adakah tuan wakil jualan?
      Ingin Ikhtiar melaui produk ini untuk penyakit yg sama saya alami, sama juga, penyakit batu karang. mudah mudahan dapat respon dari tuan secepat Yg boleh di firza52@gmail.com

      Padam
    2. Dan berapa lama masa utk recover sepnuhnya setelah tuan menggunakan produk ini? Terima kasih dan assalamualaikum

      Padam
    3. Assalamualaikum,

      Kami merupakan pakar menyingkir batu karang pundi hempedu di Malaysia.
      Dengan pengalaman kami di industri makanan dan bioteknologi yang lama, kami telah mencipta produk buah-buahan semula jadi kami yang tersendiri untuk membubarkan batu dalam masa 12 jam. DR JETOX khas digunakan untuk membubarkan batu hempedu dan membuang sisa-sisa makanan bertoksin di dalam badan. Kelebihan DR JETOX juga termasuk pengurangan berat badan setelah membuang sisa-sisa makanan bertoksin di dalam badan. Dalam masa 12 jam sahaja, batu karang pundi hempedu akan muncul di dalam mangkuk tandas selepas proses penyingkiran bahan-bahan buangan. Pesakit tidak perlu risau lagi pundi hempedu akan dibuang jika mereka terpaksa menjalani pembedahan di hospital.Produk kami telah lulus dan berjaya mendapat pengiktirafan antarabangsa. Antaranya termasuk sijil Halal, HACCP dan sijil-sijil bertaraf antarabangsa.
      Kelebihan produk kami:-

      Dalam 12 Jam Sahaja
      Kaedah-kaedah yang lain di pasaran mengambil masa yang panjang (24jam atau 7 hari) untuk membubarkan batu hempedu. Produk kami yang merangkumi resipi yang berantioksida tinggi dapat menunjukkan keberkesannya dalam 12 jam sahaja. Dalam masa 12 jam sahaja, batu hempedu akan muncul di dalam mangkuk tandas selepas proses penyingkiran bahan-buahan buangan.

      Menyingkir Sisa-sisa Makanan Bertoksin
      Disebabkan campuran Rosecalam Juice dan Bio-Active Mineral, produk kami mampu membubarkan sisa-sisa makanan yang lama antaranya termasuk sisa-sisa bertoksin yang terkandung dalam badan. Bio-Active Mineral berfungsi memperbanyakan air dalam usus malah mempercepatkan penyingkiran sisa-sisa makanan bertoksin.

      Mengurangkan Berat Badan
      Seperti yang dinyatakan di atas, produk kami dapat menyingkirkan sisa-sisa makan bertoksin dan najis terlonggok. Selepas sisa-sisa baki disingkirkan, berat badan pelanggan kami dibuktikan turun serta-merta.
      ——————————————————————————————————————————

      Untuk memastikan pelanggan sah diserang batu hempedu, dibawah merupakan tanda-tanda kebentukan batu hempedu.
      *Rasa senak yang kronik
      *Rasa mual, angin kembung perut dan sakit abdomen
      *Loya dan muntah
      *Kesakitan di bahagian tengah dan kanan atas abdomen
      *Sakit perut pada bahagian sebelah kanan atas yang seperti gastrik
      *Sakit perut yang memulas hingga melarat ke tulang belikat
      Kesimpulan
      Untuk pengetahuan anda, kami bertujuan untuk menyelamat pesakit batu hempedu dengan produk kami yang bersumber buah-buahan alam semula jadi. Kami tegaskan bahawa tidak perlunya untuk membuang pundi hempedu yang merupakan organ manusia yang penting maka merupakan kurniaan Tuhan kepada kami.
      Dr Jetox telah lama dikenali ramai maka testimony-testimoni boleh didapatkan di laman Facebook.
      Facebook Fanpage : DR JETOX
      Sekiranya anda mempunyai apa-apa pertanyaan, sila hubungi kami bila-bila masa sahaja.
      Sekian, terima kasih.

      Ramon (Pengurus)

      The Club, Bukit Utama,
      1 Club Drive, Bukit Utama,
      Bandar Utama, 47800,
      Petaling Jaya, Selangor.
      GPS Coordinates: 3.151714,101.602716

      No. Talian:
      0109829005 (Ramon)
      0123454977 (Win)
      Penghantar ke luar negeri? Sila rujuk kepada pengedar kami di berikut.
      Kelantan – Abang Nis (WhatsApp 012 680 5989)
      Kedah – Abang Nis (WhatsApp 012 680 5989)
      Terengganu – Abang Nis (WhatsApp 012 680 5989)
      Pahang – Abang Nis (WhatsApp 012 680 5989 )
      Perlis – Abang Nis (WhatsApp 012 680 5989)
      Kuala Lumpur – Ramon (WhatsApp 010 982 9005)
      Wilayah Persekutuan – Ramon (WhatsApp 010 982 9005)
      Selangor – Ramon (WhatsApp 010 982 9005)
      Melaka – Ramon (WhatsApp 010 982 9005)
      Negeri Sembilan – Ramon (WhatsApp 010 982 9005)
      Pulau Pinang – Ramon (WhatsApp 010 982 9005)
      Johor Bahru – Ramon (WhatsApp 010 982 9005)
      Perak – Ramon (WhatsApp 010 982 9005)
      Sabah & Sarawak – Ramon (WhatsApp 010 982 9005)

      Padam
  25. Dr Getox;

    Chan Mar Win bekas wakil jualan Dr.Getox kerana tidak jujur dia telah dibuang oleh pengurusan syarikat itu sejak Julai 2014. Akhir-akhir ini kami mendapati Chan Mar Win menjual produk yang sama di pasaran di bawah jenama yang sama iaitu Dr Getox (TM) tanpa kebenaran menggunakan Agro Pluz Biotech Sdn Bhd untuk mempromosikan produk tiruan melalui Facebook di pasaran tempatan ... dengan satu lagi jenama baru iaitu Dr Jetox

    http://www.drgetox.com/attention/

    www.facebook.com/drgetoxoffical/

    BalasPadam
  26. Dr. Getox ke Dr. Jetox ni ape masalah? banyak tempat korang nak spam...Pening org nak cari solusi masalah batu karang ni... Plz stop la

    BalasPadam
  27. Cara mengeluarkan batu karang.....
    Mengeluarkan batu karang dalam buah pinggang (gallstone flush)dalam hempedu ,tanpa pembedahan Dengan APPLE PLE #apple hijau ,limau nipis ,minyak zaitun lobak putih diadok secara tradisional menjadi satu.Apple ple terbukti berkesan ke seluruh negara 100% berkesan ia bertindak balas memecahkan batu karang dlm ginjal pundi hempedu , dapat melegakan rasa sakit yg teramat sgt dlm masa yg singkat , menguatkan badan dan mengurangkan keletihan ,batu karang akan keluar melalui pundi kencing ,saluran najiz tanpa rasa skit ,dlm masa 3minggu anda akan dpt keberkesanannya
    Hanya dengan APPLE PLE
    Dapatkan apple ple skrg dengan harga berpatutan
    Pos / cod 24jam
    017-762 6850 rawatan tradisional

    BalasPadam
  28. Hai, Kami mencari penderma buah pinggang Kami terletak di India, Kanada, UK, Turki, Amerika Syarikat, Malaysia, Afrika Selatan, Jordan dll
    Sangat segera. B + ve, O + ve dan A + ve
    Whataspp: +917204719376
    Whataspp: +917204719376
    sunajkidneyfundation@gmail.com
    Dr Sunaj

    BalasPadam
  29. Hai, Kami mencari penderma buah pinggang Kami terletak di India, Kanada, UK, Jordan, Turki, Amerika Syarikat, Malaysia,

    Afrika Selatan dll Sangat mendesak. B + ve, O + ve dan A + ve dengan pasport / Kad pengundi India atau Pan-

    kad dan usia mestilah lebih daripada 18 tahun. Orang yang berminat perlu menghubungi kami

    Whataspp: +917204719376

    Whataspp: +917204719376

    Whataspp: +1 (951) 483-2485

    E-mel: sunajkidneyfundation@gmail.com

    Mengenai Dr. Sunaj Edward

    BalasPadam
  30. Hai, Kami mencari penderma buah pinggang Kami terletak di India, Kanada, UK, Jordan, Turki, Amerika Syarikat, Malaysia,

    Afrika Selatan dll Sangat mendesak. B + ve, O + ve dan A + ve dengan pasport / Kad pengundi India atau Pan-

    kad dan usia mestilah lebih daripada 18 tahun. Orang yang berminat perlu menghubungi kami

    Whataspp: +917204719376

    Whataspp: +917204719376

    Whataspp: +1 (951) 483-2485

    E-mel: sunajkidneyfundation@gmail.com

    Mengenai Dr. Sunaj Edward

    BalasPadam
  31. Menghilangkan Batu Hempedu Dalam 12 Jam Tanpa Pembedahan!

    Selamatkan diri anda dari berjam-jam kesakitan yang menyeksa, disebabkan oleh serangan pundi hempedu sebelum ia berlaku!

    Hanya 12 Jam Sahaja diperlukan untuk Membuang Batu Hempedu Tanpa Pembedahan!

    Detoksifikasi badan anda dari batu hempedu dan lindungi kesihatan anda!

    Lihat Hasilnya dalam masa 12 jam dengan mata anda sendiri!

    Jaminan Pulangan Wang 100% Sekiranya Tidak Ada Hasil!

    Hubungi Kita Sekarang Untuk Mencegah Dan Menyelesaikan Masalah Batu Hempedu!

    Tel No: 01159999768
    WhatsApp: 01159999768
    Halaman FB: Myrogen

    BalasPadam