12/25/2012

Kaedah Rawatan berkesan



Blog ini di bina bertujuan untuk membantu pesakit kronik yang telah mendapat rawatan hospital tetapi masih belum sembuh lagi,membantu mereka yang tidak mampu merawat penyakit kerana kos yang tinggi

Saya boleh memberi khitmat nasihat kaunseling, apa yang perlu dimakan supaya anda boleh kembali sihat dan sembuh dengan cara mudah,cepat dan semulajadi.

Teknik rawatan saya tidak menggunakan jampi bacaan rugyah,bacaan ayat al-quran,buang saka, jin,syaitan, buang aura negatif,mandian ais,bekam,minyak zaitun,makan habbatus sauda,biji aprikot,keladi tikus,jus delima, jus-jus kesihatan dan sebagainya.

Maklumat seperti ini tidak akan anda perolehi jika anda tidak ada pengalaman sembuh dari penyakit tanpa makan ubat hospital.
Ada makanan yang menyebabkan orang mengidap penyakit kronik
Ada makanan yang menyebabkan orang sentiasa sihat.
Ada makanan yang boleh membunuh kuman,virus,menghilangkan bengkak
Ada makanan yang boleh mengaktifkan semula sel-sel badan yang rosak atau mati
Ada makanan yang boleh membersihkan darah dan membersihkan uratsaraf dan sebagainya.  

Maklumat seperti ini tidak akan anda perolehi dari doktor kerana tidak membantu industri kesihatan mengaut keuntungan.Sebab itu ramai orang mengidap penyakit kronik makan ubat hospital bertahun-tahun tetapi tidak juga sembuh.Apabila hidup anda bergantung kepada ubat hospital menyebabkan kilang membuat ubat beroleh keuntungan, hospital swasta banyak di buka kerana boleh memberikan keuntungan,caj perubatan yang mahal,boleh menampung kos pengurusan hospital,membayar gaji pekerja,doktor,jururawat dan tauke hospital mendapat keuntungan.


Untuk merawat penyakit sebenarnya begitu senang.Bagi orang yang tahu.
Apabila anda tidak tahu terpaksalah meminta tolong dengan doktor,bomoh dan sebagainya 

Sebab itu ramai pesakit kronik makan ubat hospital tidak sembuh-sembuh atau menjadi semakin kronik hingga menyebabkan kematian.

Apabila orang mengidap penyakit kronik, dia tidak boleh makan seperti dia masih sihat kerana darah,urat saraf mengandungi banyak kolesterol, garam, gula, asid dan sebagainya. Inilah punca penyakit menjadi kronik. Untuk membersihkan darah dan urat saraf dari kotoran ini badan kita hanya perlukan vitamin dan mineral dari tumbuhan yang masih segar.

sekiranya anda ada masaalah kesihatan yang belum berjumpa dengan ubat yang berkesan untuk sembuh bolehlah email ke saya sitenasir@gmail.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan